tisdag 15 januari 2013

Snön är tillbaka i Tyringe

Inatt har det snöat ordentligt. Idag var det så vackert! Efter att Olga var lämnad så skottade jag uppfarten o alla gångar. Solen trängde då fram emellan molnen. Sen gick jag in o pluggade och åt lunch innan det var dax att hämta Olga på dagis. Tänkte det kunde vara mysigt att ta en prommis så jag tog med pulkan. Mysig prommis hemåt blev det nu är det perfekt, -3grader o ca 6-7cm snö. Nu kan det vara såhär!

Dagens outfit
Topp från Kappahl
Cardigan o byxor från Me&I i velour
Sockor från Lindex

Overallen är Kappahl o Olgas mössa är Villervalla helt perfekt, håller henne varm om huvud o kinder. Stängs med kardborre under halsen.

När Olga tar en tupplur så jag lägga mig på soffan o läsa vidare i Femtio nyanser av frihet.. löv it så spännande! Skulle nog plugga mera men det får bli imorron.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar